Cyckelturer och studentklänningar!

Yes. Nu är jag hemkommen. Det har varit riktigt skönt att cykla idag måste jag säga. Cyklade till skolan, från skolan till torget och hem igen. Det är fantastiskt väder om man bortser ifrån att det blåser storm. Det hade dessutom underlättat mina cyckelturer om det inte hade varit motvind hela tiden.

Har städat garderoben och öppnat paketet ifrån Nelly. Blev väldigt förvånad över att det bara låg två klänningar i det. Sen läste jag på lappen att den 3dje kommer i slutat av mars. Fattar ingenting. Får väll ringa dom imorgon innan 12 och fråga vad fan det är frågan om.
Provade iallafall klänningarna jag fick och jag tänker inte ens lägga upp en bild på mig i den ena. Den såg bara ut som ett spetts nattlinne ifrån ÖoB typ. Ingenting för mig. Så den skickar jag tillbaka ikväll. Den andra där emot tyckte jag va jätte fin. Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Super fin!!! Är det en vinnare tro? :P

2012-04-04 @ 18:08:00
URL: http://dreamchild.blogg.se/
Postat av: Emma H

JÄÄÄÄVLAR VA FIN!!! :D :D Min nya favorit!!!! Den borde det bli asså!!! ;D :D :D

2012-04-04 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0