Glad påsk!

Sitter i ett insnöat Prässebo och myser med hundarna. Ska strax ta mig en promenad med damerna. Det är kanonfint väder även om set ligger 10 cm snö på backen.

Hade en helt fantastisk kväll och förmiddag hos min älskade kusin igår. Åt jätte god mat, drack ett par cider, tjötade och kikade på bigbrother.
Vann även ett av iPhone skalen som jag budade på tradera. Ett rosaprickigt Cath Kidston skal. Superfint!
Men det är tur att jag budar ifrån Emmas konto och pratar med henne innan jag gör något, annars hade det kunnat hända att min mamma inte hade haft några pengar kvar alls.

Igår fick jag ett lite för tidigt påskägg. Men inget vanligt med godis i..
Jag fick ett biokort, en trisslott som jag vann 75 sånn på, en jätte söt sommarklänning och två tablettaskar. Tycker att det va jätte fint.
Åker hem igen på söndag, åker hem till mina älskade ungar och sen åker jag till mamma på tisdag. Saknar henne så mycket att jag önskar att jag fortfarande bodde hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0