Har en liten tjej som inte är så lycklig.

Stena är inne i en uppmärksamhets period. Hon är sur och grinig hela tiden, hon ska ligga så nära mig hon bara kan och får hon inte det går hon iväg och tjurar. Dessutom är Jon fruktansvärt tjötig och så fort jag reser mig upp ur sängen springer hon efter mig och skriker. Det är inte lätt alltså!

Har bara legat i sängen hela dagen. Hann visserligen med en storstädning och en dusch också, men resten av dagen låg jag i sängen. Åt förresten nudlar förut också, det va runt 5... Mår fortfarande illa och har kommit på att nudlar nog inte är min grej... Synd bara att jag inte mindes det sen sist jag åt det, för typ ett år sen.

Börjar kl 10.40 imorgon. Gött med lite sovmorgon. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0