Hemma igen.

Åh Fyfan va skönt det är att komma hem igen efter 3 dagar. Känns som om jag inte har varit hemma på en evighet. Allt luktar så gott och så tryggt. Katterna blir så glada och jag vill aldrig lämna dom igen.
Eftersom att jag tog halv bussen ifrån Göteborg så fick jag gå hem. På söndagar går det bara bussar upp till mig hel varje timma. Men det va skönt att promenera lite. Har ju suttit på en buss och i en biostol större delen av dagen så det va härligt att sträcka på benen lite. Det tar ca en kvart att gå ifrån solgården, som är 2 hållplatser innan stationen, hem till mig. Jag har varit hemma en stund nu och det roliga är bussen upp har inte ens gått ifrån stationen än. :)

Sluggo verkar vara glad att se mig igen iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0