På väg hem på min fina cykel!

Fysatan vad mycket uppförsbackar det finns här i Stenungsund. Det är nästan så att jag vill sluta cykla för att jag får leda cykeln nästan halva vägen hem. Dessitom har jag stark motvind. Det känns som att hasselbacken ligger på en kulle. Kan detta stämma?!

Idag har jag gjort en jätte fin ram till en spegel, med mosaik. Var iväg på returvarohuset igår och köpte massa gammalt fint porslin som jag bankade sönder idag. Jag är kanon nöjd och hoppas på att få göra det fler gånger. :)

Om 5 min börjar min tvättid, jag som inte ens är halv vägs hemma. Dags att sätta fart kanske. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Fan va fin spegel!! :D <3

2012-04-17 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0