skitsnack!

Låg hemma och va ledsen hela dagen igår. Var förbannad för att jag inte får röka, bråkade med Emil, skällde på mamma och ville ha ihjäl mina katter.
Har inte tagit min medicin på 3 dagar då den är slut, både här hemma och på apotekerna i Stenungsund.
Men det är som det är. Någongång måste jag lära mig att leva utan dom också. Det har gått snart 4 år sen jag började med dom, minns inte ens hur det är att inte äta medicin. Men en vacker dag är jag stark nog att klara mig lika bra utan dom, den dagen är dessvärre inte idag.

Ska städa lite, diska och packa. Sen åker jag in till stan. Ska kika på jeans idag hade jag tänkt mig, mina favoritjeans sprack ju i grenen i fredags. Har ju hur många par jeans som hellst egentligen. Men det spelar inte så stor roll. Behöver ett par nya iallafall.
Sen ska jag en sväng till Sobhi och boka en klipptid. Väntar ett tag till med att färga utväxten och blekade det, tror att jag tycker att det är roligare att vara nyblekt på studenten. Men vi får väll se.
Min käraste syster är hemma i Göteborg nu också. Förhopningsvis har hon tid att gå ut och ta en öl med mig i stan ikväll, har vi tur hakar Emma på också.
Tänka sig att jag inte har träffat dig på hela veckan tjejen...
Tycker inte att det är så roligt!

Får väll gå upp och klä på mig snart om jag ska få någonting gjort idag. Hörs sen!
Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0