Sömnproblem...

Har legat vaken och vridit mig långt in på nätterna dom senaste två veckorna. Har heller inte slutat vakna mitt i natten, så mycket sömn blir det inte för min del.
Idag kanske jag inte kan klaga, har ändå legat i min säng sen jag vaknade imorse.
Va uppe en stund och lagade lite mat, städade och strax innan 21 gick jag upp igen och tog en dusch också.

Har inte mått speciellt bra idag och det ska bli väldigt skönt att kunna hämta ut min medicin imorgon igen. Apotekena i Stenungsund måste ha väldigt små lager eftersom att ingen av dom hade den inne. Hur många i lilla std kan äta Citalopram egentligen?!

Hoppas på att vädret är lite roligare imorgon. När det regnar och är grått ute så är det precis som att all energi bara går ur mig. Ska kila lite i stan imorgon också. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag behöver mest... Ett par nya jeans eller ett par låga, vita Converse... Har jag lite tur så hinner jag träffa min syster också. Hon hade tydligen rätt fullbokat imorgon, så vi får väll se.

Dags att försöka sova igen nu iallafall!
Godnatt mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0