Storstädning!

Hela morgonen har gått åt till att städa. Har rensat ut i massa skåp och slängt en jävla massa skit. Mitt uppe i allt kom jag på att jag snart måste flytta här ifrån. Funderar på hur jag ska få med mig allt. Har ju så fruktansvärt mycke saker. Sen va det köket som fick sig en omgång med mina städkrafter. Ställde mig på alla fyra och skrubbade lister och såntdär. Inte så roligt. Men fyfan va skönt det är när det är klart. Hade egentligen behövt forsta av frysen också, men det får bli en annan dag.

För tillfället sitter jag och dricker saft i köket. Kokar potatis och har en fransk fiskgratäng i ugnen. Mumma!
Amanda kommer upp till mig vid 4, hon lovade mig att jag skulle få låna hennes laddare. Snällt av henne tycker jag! Men jag måste ändå säga att det är rätt skönt att vara utan telefon ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0