Tråkig kväll..

Ligger i sängen och ska strax göra mig i ordning inför natten. Är jätte trött, känner mig ensam. Är irriterad och ledsen. Behöver närhet och varma kramar en kväll som denna. Men ingen i närheten som ställer upp tråkigt nog.
Är frustrerad över saker och ting i mitt liv och jag vill hoppa och spotta på vissa människor.

Fick ett sms om att paketet med dom nya klänningarna va på väg hem. Antar att paketet är för stort gör att dom ska kunna lämna det i brevlådan. Så jag får väll hämta ut det på Ica imorgon eller på söndag. Hoppas på att kunna köpa ett däck till min cykel i veckan också. Hade varit skönt om jag kunde börja cykla till skolan snart. Det hade varit väldigt bekvämt att inte behöva tänka på att man ska hinna med bussen och stressa som en dåre varje morgon.

Stena är ute och promenerar på mig och hon är väldigt gosig av sig för tillfället. Ska ge henne hennes p-piller innan jag går och lägger mig också. Det är bara typ 10 veckor kvar tills dom är slut och sen måste jag kastrera henne. jag vill inte.. Men jag måste.


Kommentarer
Postat av: petra ramstedt

Jag hade kommit :(

2012-04-03 @ 10:34:35
URL: http://www.nattstad.se/PetraRamstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0