Tror att jag är världens roligaste människa!

Hade en helt fantastiskt oplanerad kväll med min älskade syster och Emma. Gött snack, drinkar och en jävla massa goa människor. Efter den här veckan av piss va det här precis vad jag behövde.

Yes. Ligger iallafall i soffan och lyssnar på skön musik, dricker cola och skrattar lite åt mamma när hon diskuterar med sig själv. Känner mig som världens bästa människa. Mår som en potta bajs, men självförtroendet är på topp idag! Ligger och tänker på alla mina bra sidor. Jag är så jävla snäll, trevlig och helt jävla fantastiskt rolig. Jag älskar hur grymt spontan och impulsiv jag är. Jag är glad att jag är jag, hade aldrig velat byta med någon. Det händer så mycket roligt i mitt liv så ni anar inte.
Men jag måste tacka alla forskare som har tagit fram antidepressiva, utan er hade jag legat hemma och gråtit hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0