9 dagar!

Sitter på balkongen och röker på en cigarett. Regnet smattrar på fönstrens. Det känns som höst. Idag är det 9 dagar kvar tills jag ska sluta röka igen. Syftet med bloggen va ju att mina nära och kära skulle kunna följa min kamp mot en rökfri vardag. Första gången höll jag mig rökfri i 4 månader. Denna gången hoppas jag på att jag kan hålla mig längre. Kanske för alltid.

Idag ska jag tvätta och städa. Måste städa ur ett par skåp, sortera bland saker och få lite ordning i min garderob. Imorgon ska jag in till stan och se på Veronica på Liseberg. Hoppas att vädret är lite bättre och att min sviniga hosta har lagt sig lite. På fredag kommer Jelena äntligen hem och då blir det middagsbjudnig. Är jag på riktigt bra humör kanske hon får en tårta också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0