En dålig människa!

Jag försöker alltid vara så snäll och godhjärtad jag kan. Jag försöker att aldrig döma någon, ger alltid människor fler chanser än jag borde. Förlåter det mesta och tror på att människor kan förändras. Sen har jag en svart håla i min kropp där jag samlar allt hat, dåliga tankar, elaka handlingar och agritioner. Precis som alla andra kan jag också bli förbannad. Mest sur blir jag när människor går emot mitt sätt att leva, mitt sätt att vara.

På tre dagar har jag gjort mig ovän med stora delar av min umgängeskrets vilket jag inte har råd med. Har inte tillräckligt med vänner för att bråka med fyra av dom. Jag är arg, ledsen och besviken på både mig själv och vännerna jag pratat om. Arg för att jag inte får bestämma över mig själv, arg för att jag agerar på helt fel sätt, arg för att jag gör mina medmänniskor ledsna, arg för att jag inte bet hur man ber om ursäkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0