En kväll i skogen.

Sitter i skogen och filosoferar om livet. Lyssnar på alla konstiga ljud, fåglar som kvittrar och alla tusen syrsor som gör sina ljud. Mmmmm. Mysigt! Tobbe och Emil är alldeles nära mig och fiskar. Dom trivs nog dom också. Har fortfarande lite huvudvärk och känner mig inte 100 frisk. Hoppas jag det går över under natten. Funderar lite på vad som ska hittas på imorgon. Tobbe skulle vara ensam hemma imorgon vilket betyder party för hans del. Givetvis va jag och Emil dom så då blev "bjudna" förs. Vet inte alls om jag är sugen på det. Pank är jag också och min kropp börjar säga nej till alkohol lite oftare än vanligt. Det kanske är bra. Skulle jag fortsätta med mitt vin-drickande skulle det nog sluta med att jag blev fast i ett beroende. Men än så länge har jag 100% kontroll över mitt intag. Är vädret fint på söndag kommer mamma hit och plockar hallon med mig också. Längtar efter min världens bästa mamma så det nästan gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0