Fan vad arg jag blir...

ÅÅhhh..!! ibland asså. Bestämde mig för att hoppa av bussen vid ica och köpa mig en påse frysta räker som jag kunde gotta mig med i min ensamhet ikväll. Jag tycker personligen att halva nöjet med räkor är att skala dom, tycker dessutom att färdigskalade räkor smakar skit. Så när jag kommer in på ica, så fick jag gå omkring bland frysdiskarna i närmare 10 minuter innan jag till min besvilkelse upptäcker att det bara finns fryska räkor UTAN SKAL! Vem fan köper fryska räkor utan skal?!?!?!? Ingen antagligen eftersom att det va det ända som fanns kvar. Blev så jävla sur och då jag redan då hade lågt blodsocker och va jätte hungrig så tog jag bara till mig massa onödigheter, betalade och matcherade förbannat ut ur jävla bajs ica. Sen fick jag gå hela vägen hem..
 
Nu hörde jag att maten plingade i micron så jag får väll äta lit och hoppas på att jag blir på något bättre humör. Bloggar mer sen. Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0