Godkväll!

Usch. Jag är skit mätt. Har precis knött i mig en halv form lasange, som förövrigt blev den mest lyckade av dom alla jag gjort.

Det har inte hänt speciellt mycket idag. Va med sandra i stallet en stund. Mockade och tog in Tina. Har vart ute en sväng med hundarna och lagat lite mat. Viggo och Emil är så kräsna så jag fick göra kycklingsallad till dom. Sandra och Popper är på räkkryss. Är kvar hör tills på lördag då jag fick klartecken ifrån Jelena att det va lugnt med katterna.

Inrim är det näst sista dagen med cigaretter. Det börjar dra ihop sig och nu börjar jag nästa ångra mig lite. Men bara lite. Hörs imorgon. Pusssaar


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vilken härlig bild på dig med hästarna, du ser lycklig ut! :)

2012-08-29 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0