Hemma igen!

Efter att ha hängt i stan större delen av veckan är jag äntligen hemma igen. Ganska skönt faktiskt. Det va tänkt att jag skulle in till stan imorgon igen och se på syster sol med min finste. Sen ska jag tillbaka hit, sova och sen på förmiddagen åker jag ännu en gång ner till Göteborg för att sedan åka vidare till Taberg och min älskade familj där. Har haft så sjukligt mycket för mig denna veckan vilket är väldigt skönt. Hinner inte tänka på ett jag inte har någon framtid, att jag är pank och att jag är en liten bortskämd jävla snorunge som lever på mina föräldrar.

Imorgon lovar jag er en bildbomb med allt som jag har hittat på i veckan, alla underbara spelningar och artister jag varit och lyssnat/kikat på. Ska ha hunnit storstäda och överösa mina barn med kärlek innan jag åker. Men det borde jag hinna. Ska dessutom lämna tillbaka skorna och jeansen jag hade beställt. Tycker att det är rätt kasst att dom skickar mig ett par jeans i storlek xs och ett par i xl.... Men det är jag. Nu ska jag varva ner med ett korsord och sen väntar mig sängen! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0