Knökfulla dagar, massa massa kärlek och nya kassavanor!

Idag börjar vi på Wow. Det ska bli så jävla spännande att jag håller på att gå sönder. Vill bara att klockan ska bli två så jag kan åka in till Linné och möta upp Amanda. Igår va vi på möte, blev inte mycket klokare av det men vi fick armband och tröjor. Fick ju även se vart vi ska jobba. Jag och Amanda är i tält 3 om det är någon som tänker hälsa på oss. :)

Dagarna är så fulla att jag knappt hinner gå på toaletten och det här med att man måste äta och dricka, det finns inte. Igår va jag, Emmis, Nicklas och Gabbe på Alice Cooper. Sjuk upplevelse. Känner så mycket sorg för er som inte fick chansen att se honom. Jag är inte ett jätte stort fan av Alice Cooper egentligen. Men får man chansen att se en av världens största artister så tycker jag bara att man är jävligt dum om man inte tar den. Det va jävligt ball iallafall. Bildbombar er på söndag eller måndag när jag är hemma igen. Mammas dator är tydligen för ny för att ha ett sånt där uttag där man sätter in minneskortet!

Hörs imogon mina goa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0