Tusen tankar.

Sitter i sängen. Lyssnar på mjuk musik med Stena. Jag är inte fullt så lugn i kroppen som jag hade hoppats på att jag skulle blivit när jag kom hem. Borde verkligen sova, tror att morgondagen kommer bli riktigt riktigt lång och dessutom börjar jag ju jobba på torsdag. Men som sagt. Lugnet för att kunna sova har inte infunnit sig ännu. Får väl kanske hoppa ur sängen igen och tända lite ljus, slå på någon gullig barnfilm och koka mig en kopp Kusmite. Men jag har ingen ork. Jag mår inte bra. Mår inte bra alls faktiskt. Känner mig yr, illamående, sjuk, ledsen, orolig. Det har hänt så mycket sista veckan som jag bara har försökt skjuta bort ifrån mig. Sånt som är ganska svårt och jobbigt att tänka på. Känner mig stressad hela tiden. Det är mycket som sitter inne som jag hade behövt prata med någon om. Jag har dessutom glömt att ta min medicin i ett par dagar. Är ledens över min telefon också. Jag kan ju förfan inte leva ett normalt liv utan den. Jag blir helt knäpp och hela dagen blir ostabil. Jag känner mig helt jävla handikappad. Måste planera så mycket mer än annars. Får bara tag i folk över sms och telefon. Det gillar jag inte. Kan inte kolla mina mail, busstider, kan inte söka några lågenheter eller lyssna på musik när jag ex åker buss.
Menmen... Som tur är väll ändå att det bara tar ca en och en halv veckan tills man får en ny... Så torsdag nästa vecka borde jag väll fått ett sms om att jag kan hämta ut den nya. Nog om allt det här nu. Ska försöka se till att komma i säng rätt snart. Behöver nog min skönhetssömn nu inför 3 dagar på Way out west. Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0