Sängdags

Lugnet har infunnit sig i min lilla kropp igen. Har suttit borta hos Amanda med gott folk hela kvällen. Har spelat lite spel och sånt där. Imorgon bär det av mot stan för att lämna in min käraste på lagning. Antar att jag får en ny... Så jävla typiskt. Två mobiler på mindre än ett halvår. Men denna gången va det inte mitt fel iallafall. Senare på kvällen. Runt 20 skulle jag tro, så är det en sväng till liseberg som gäller. Har vi tur så regnar det inte. Har ju inte en jävla spänn så jag kan inte roa mig sådär jätte mycket. Men jag tyckte att jag skulle vara lite käck och gå och se på Lotta på liseberg imoron iallafall. Hoppas på att min älskade mamma går med. Annars är det jag, mandi och gabbe som går. Mysigt med mina favvobrudar.

Nu börjar mina kuddar i huvudet på mig så jag antar att det är deras sätt att säga till mig att det är dags att nanna. Vi hörs om ett par timmar. NattiNatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0