Skit också!

Olyckliga saker händer. Det som tyvärr hände igår är ingenting jag tänker prata om. Alls. Jag lägger det bakom mig och siktar på att må bra, ensam. Dessvärre så fick min telefon rätt mycket stryk igår. Glasbitar har trillat loss, sladdar som hänger löst och tusen miljoner sprickor i hela skärmen. Typiskt. Ska iallafall lämna in den imorgon och innan dess kommer ingen kunna få tag i mig.
 
Mamma står i mitt kök och diskar och jag ska ta kattlådorna strax. Det är synd att jag är så snäll och lånar ut min lägenhet och det ända jag sa va att det skulle vara rent och fint när jag kom hem igen. Det va det inte.
 
 
E,
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Kom till Angered och fixa mobilen! Kostar 500 kr/glaset och tar knappt en timme så kan vi ses och prata om du vill?
Saknar dig min finaste<3

2012-08-05 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0