Usch!

Har precis varit nere i tvättstugan och slängt in tvätten i maskinerna. Har sorterat resten och snart ska jag börja diska... Allt med tvätten tog längre tid då jag upptäckte att någon av katterna hade pissar i den rena tvätten som stod i klädkammaren. Blir så jävla trött.... Men jag får väll skylla mig själv när jag har skaffat mig tre pedantiska katter...

Jag och sjuk. Riktigt sjuk. Tror till och med att jag har feber. Och inte en jävla värktablett finns det hemma heller. Hostar, snorar och huvudet känns som en stor dunkande sten. Tur att jag har en fin pojkvän som kommer hit och pysslar om mig om ett par timmar. Ska nog kräva honom på lite fotmassage och nykokt te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0