Back!

Efter tre dagar av rå bafylla är jag äntligen uppe ur sängen igen. Har städat badrummet, dammsugit och och sökt ett par jobb. Inte för att det på något sätt är roligt, men för att det behös och det håller tankarna på annat håll.
Imorgon är det nyårsafton. Täker faktiskt vara hemma i år också. Kan dock tänka mig denna blir lite tråkigare än förra årets. Min syster och hennes familj är inte här och min fina kusin Jimmy, som brukar vara här, ligger hemma och har feber. Men men, pojkarna har flyttat hem igen och efter att precis ha blivit "frisk" är jag inte för fem öre sugen på at hitta på hyss.
 
Har inga jätte planer för idag. Myser lite med mina barn och ska hjälpa mamma att städs i kädkammaren om hon vill det. Vi kan väll säga att det bröjar bli rätt mycket saker där inne nu. Det va ganska fullt när jag flyttade hit också, men med typ 15 jackor, 20 par skor och 20 väskor, hundra tjocka tröjor och en del anda grejer extra så kommer man knappt in där längre.. Men det spelar väll inte så stor roll. Huvudsaken är att vi mår bra och är friska!
Hejhopp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0