Badmys.

Ligger i ett varmt bad och filosoferar. Hur kommer det sig att dom bästa idéerna kommer till än när man omringas av vatten? Kommer alltid på massa smarta grejer när jag ligger och plaskar i badhuset eller är på havet också.

Idag ska jag inviga mitt nya schampo och balsam. Mamma va hos Sobhi och köpte dom åt mig i förrgår. Fick visserligen två nya burkar inpackande också men dom har jag använt länge. Så det va ingen nyhet. Tror till och med att jag har tipsat om den i bloggen.
Jag brukar lite på min frisör när han väljer ut vilka produkter jag ska använda. Tråkigt nog var jag inte jätte nöjd med förra märket jag provade. Det kändes ungefär som öb's lågpris produkter. Jag har provat Paul Brown innan och dom brukar vara bra. Ända nackdelen är att schampot klumpar sig om man inte skakar flaskan ibland. Men med slutresultatet kan jag faktiskt leva med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0