Glömmer!!!

Herregud. Jag bara glömmer av att blogga hela tiden. Jag har inte det som rutin längre. Tänker inte i blogg-banor längre.
I vilket fall. Idag har jag hängt på Frölunda torg med min fina kusin Jimmy. Köpte lite julklappar och sådär. Fick en flaska vin och jättefina bling-bling grejer som man sätter på den runda knappen och äpplet på baksidan av min iPhone. Väldigt tjusigt.
När vi hade tröttnat på torget kom min moster och hämtade oss. Åkte vidare hem till dom där jag och Jimmy delade på vinet. Han drack ett glas och jag resten. Fick en Ikeakasse med kläder som Emil ska ha också.
Efter liten vin åkte jag hem. Blev så jävla berusad när jag kom hem så jag stensomnade. Vaknade strax innan 9 och hann precis hem till Jens innan mitt favoritprogram började. Historieätarna!

Innan jag tvärdäckade i soppan fixade mamma till vitlöksbröd och tomatsoppa. Får försöka få i mig det när jag kommer hem. Inte för att jag är speciellt hungrig. Men en pizzabit och fyra rostbröd är väll lite lite att äta på en hel dag kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0