Going to Germany!

Vaknade av att Gabbe ringde mig och frågade om jag ville med till Tyskland över helgen. Fattade inte så mycket då jag va alldeles nyvaken. Ringde mamma och försökte fixa och trixa och efter en stund beslöt jag mig för att tacka ja till det fina erbjudandet. Så, imorgon, halv 8 går bussen ifrån centralen. Runt 4 är vi nere. Då blir det alkohol-shopping och lite mys. Efter det fattade jag det som att vi skulle till hotellet, greja lite och till kvällen blir det pampig 60års middag. Funderar lite över hur tysk mat ser ut. Får för mig att dom bara äter massa köttkorv och stuvningar. Vi får väll se! I vilket fall tror jag att det blir himla roligt. Har ju aldrig varit i Tyskland innan. Ska försöka komma ihåg att fota lite extra också!

Har inre gjort så mycket idag. Har sovit större av dagen då jag har fått tillbaka mina extrema sömn behov. Handlade lite med mamma nu ikväll, växlade pengar och jul pyntade. Plockade fram alla mammas 100 tomtar. Mysigt. Nu känns det att julen är på väg. Har försökt övertala min pappa till att få köpa en julgran tills på söndag/måndag. Men det är inte så lätt. Han har bestämt sig för att den kommer ha tappat alla barren på 9 dagar vilket jag säger är jävla snicksnack. Jag har mamma på min sida så förhoppningsvis vinner jag.

Ska försöka blogga lite flitigare imorgon. Dessvärre vågar jag inte blogga i Tyskland. Har ju ingen aning om vad det kostar att hänga på internet där nere. Men vi hörs imorgon. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0