Hur gör man för att få ALLT man vill ha?

Förbannad sitter jag fortfarande ensam. Emil har som vanligt tappat hjärnan halvvägs hemifrån. Är skit irriterad och försöker fördriva tiden så gått jag kan. Har diskat, städat, duschat, städat lite till, spelat spel på mobilen, tittat på film, ätit nötter, vilat och funderat. Desto mer jag funderar desto mer förbannad blir jag. Det är jävligt tröttsamt att alltid vara den som får vänta. Hur ska jag få som jag vill? Hur ska jag få min älskade pojkvän att förstå att han är en stor idiot och att om han inte ser till att göra mig på gott humör igen så lämnar jag honom? Hur ska jag få tag i ett jobb där jag trivs och kan utvecklas? Hur ska jag få tag alla pengar i världen och en garderob på 200 kvadrat? Hur ska jag få tag i en våning i Vasa eller Linné? Hur ska jag så till att alla jag bryr mig om har det bra?

Jävla skit är vad det är!!
Ska ta mig en till cigarett under fläkten och sura vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0