Julshopping.

Åkte iväg till reningsborg med mamma och gullet vid 12. Där hittades jag en väska. Den gör sig dessvärre inte så snygg på bild. Den är betydligt mycket snyggare i verkligheten och verkligen en Elin-väska. Köpte även en blå/vit rutig skjorta till Emil i julklapp. Jättesnygg, helt oanvänd ifrån H&M.
Efter det köre dom mig till 421 där min fina vän petra stod på Media Markt och demonstrerade remingtons nyaste produkter. Kom precis när hon hade rast så vi kilade iväg och åt lunch. Sen blev jag stylad. Först med plattång och sedan med locktång. Mysigt.
Satt väll där i ca två timmar innan jag tyckte att det va dags att åka hem igen. Strax innan bussen gick smet jag in på Cubus där dom hade 50-70% på allt i butiken. Köpte mig två lite tjockare tröjor och två bebimössor till Liten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0