Ledsen tjej.

Ligger i min säng och lipar för fulla muggar. Är så jävla trött på allt som har med livet att göra. Kommer det inte ett jobb till mig snart så ger jag upp. På riktigt. Då låser jag in mig, säger upp kontakten med all jag känner och bosätter mig i min säng. Jag har ingen som helst lust att göra något. Jag vill inte ens äta.

Hade jag bara fått i mig lite mat hade jag säkerligen blivit på bättre humör. Men jag orkar ta mig fan inte bry mig. Jag har inte ätit min medicin på ca en vecka. Inte för att jag är på något sätt lyckligare när jag tar den men jag slipper iallafall den här djupa ångesten som rotar sig långt nere i magen och den extrema frustrationen över att ingen vill hjälpa mig. Vad är det egentligen som är fel med mig? Hur kommer det sig att ingen vill anställa mig? Varför ska jag anstränga mig, fixa, dona och greja när ingen över huvud taget bryr sig? Jag kan lika gärna skita i att göra någonting. Då blir jag iallafall inte besviken över att i gen hör av sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0