Liten tjej sitter stolt i sin säng och äter bullar!

Unnar mig lite gott efter ett par produktiva timmar. Satte mig och skrev tre personliga brev. Sminkade och pimpade mig. Slog på mig mitt allra gulligaste och bästa jag. Gick ner till torget och in på tygaffären. Köpte vackra band och fixade med papprena. Nervöst gick jag in i alla tre butikerna med ett stort leende och kom ut med ett ännu större. Vilken respons jag fick alltså. Inte för att jag hade lagt ner så jätte mycket tid på att göra det finare och mer kreativt. Men herregud vad det uppskattades. Jätteroligt!
Efter allt det där gick jag in på Hemköp och handlade massa gott. Tänkte att jag skulle laga Paella idag. Har aldrig gjort det innan men jag är ju grym på allt så det blir säkert bra. Traskade även in på banken och hämtade ett kontoutdrag och gick en sväng in på djuraffären och köpte kattgodis.

Det är en härlig dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0