Mat, stress och en jävla massa julklappar.

Nu dotter jag på tåget på väg till prässebo. Stressade iväg hemifrån för en halvtimma sedan. Snopet nog konjak in till centralen 19.40 och hade kollat fel på tabellen. Tåget gick inte förens kvart över.... Hann varken borsta håret, bättra på sminket eller borsta tänderna. Men skit samma. Det är julafton och jag är lycklig.
Fick en jävla massa fina prylar hemma. Bl.a. En laptop av min fantastiska storebror. Han är galen. Ska lägga upp lite bilder imorgon om jag hinner det. Jag har världens bästa familj!
And now I'm on my way to my other family och det lär inte bli mindre julklappar där!

Är ledsen att skriva det här men det kommer inte bli något mer uppdaterat hör förens imorgon eftermiddag. Har som alltid ingen täckning där uppe. Så vi höra imorgon! Hejhopp och god jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0