Night time.

Nu glömde jag att blogga iallafall.
Fastnade i telefon med Gabbe i en timme och efter det med Emil. I hela 20 minuter pratade vi. Tror inte att vi har pratat så länge i telefon sen innan vi blev tillsammans. Efter allt det där har jag legat och spelat spel på telefonen och letat julklappar till mig själv. Har hittat en jättesnygg jacka på Nelly som jag ska önska mig av min fina pojkvän. Blev helt kär i den när jag fick syn på den. Tycker att det set ut som en riktigt jävla dyr jacka. Men icke. 600 kronor kostar den. Det kanske inte är en vinterjacka, men den kan bli snygg till våren. Har hittat en jättefin jacka på någons fb också. En ljusrosa mockajacka ifrån bikbok. Den är egentligen en storlek för stor och den bor än så långe i Uddevalla. Så vi får se.

Fick inte timmen ur och gå till soc idag heller. Stannade kvar hemma tills halv och sedan åkte jag direkt till hermods. Tänkte att jag skulle gjort det efter men när jag kom till torget tyckte jag att det va mer intressant att hänga inne på iems bland alla vackra grejer. Men det är ok. Allt ska bara vara inlämnat och påskrivet innan den 15onde. Har ju ett par dagar till på mig.

Köpte mig faktiskt en liten ram idag. En liten vit med massa krusiduller. Tror att dödsannonsen kommer passa perfekt i den!

Nu är det dags att sovs. Ska städa imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0