one last nap 2012

Oj då! Ibland som vi vet blir jag väldigt trött. Extra trött blir jag när det kommer en liten grå kille och lägger sig under sin mammas täcke. Vaknade iallafall innan klockan slog 2013. Hade inte gjort mig så mycket om jag hade sovit förbi det. Längtar bara tills det är över så jag kan knö i mig dansk äpplekaka och gå och lägga mig igen. Jag har as tråkigt men är rätt bekväm i det. Jag fryser långt inifrån min kroppskärna. Nästan som att jag är sjuk.. Är glad att jag är hemma och inte ute och ränner på stan som alla andra dårar. Hade väll frusit ihjäl. Tycker att det har varit vinter så det räcker och blir över nu. Dessvärre känner moderjord inte riktigt samma så det är väll bara att stå ut i 4 månader till innan det vänder igen...

Föresten. Om fyra dagar firar bloggen 1år. Vad ska vi hitta på då tro? Blogg-tårtkalas kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0