På väg till nagelboden.

Sitter på bussen på väg till min fina knattjo för att fixa till dom där klorna. Funderar på om jag skulle satsa på partynails dagen till ära eller något annat. Jag längtar efter knalligt rosa naglar, sommar, sol och mina kläder jag har beställt. Inatt påbörjar vi ett nytt år. Förhoppningsvis blir 2013 ett lugnare och friskare år. Jag har planer på att göra mig fri. Skaffa mig en inkomst, ett eget boende och äntligen få ställa mig upp på mina egna små ben. Jag är trött på att vara beroende av mina föräldrar och deras pengar. Trotts mina planer har jag bestämt mig för att det inte ska vara något slags nyårslöfte. Jag är rätt säker på att man bara bryter sånt.

I vilket fall vill jag tacka för allt 2012 gav mig. Jag har växt som människa något otroligt, skaffat mig nya vänner, bråkat extremt med Emil, varit väldigt ledsen, besviken men lycklig över att jag fått dela allt det där med dom jag verkligen älskar. Tack, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0