Skönt att vara hemma igen.

Ligger och myser i sängen till ljudet av Emils andetag. Det är skönt att vara hemma igen. Stena och Uno ligger på mattan i mitt rum och tvättat varandra. Ganska härligt att dom är kompisar.
Ska upp relativt tidigt imorgon. Ska vara hos jobbcoachen kl 9.30. Längtar tills dagen är över och att jag kanske får mina pengar imorgon också. När jag var i djup sorg en dag klickade jag hem ytterligare fyra klänningar jag kände att jag behövde. Har inte varit då ledsen på senaste veckan. Antagligen för att jag har valt att inte tänka på allt. Hur hysteriskt jag än gråter kommer han i te tillbaka. Så jag kan lika gärna ge fan i det.

Jag ska försöka sova en stund nu. Är rätt trött faktiskt. Vi hörs imorgon alla mina finingar. Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0