Storbak.

Ojoj, har stökat så mycket med julgodis, julgranspynt och julklappar att jag helt glömt av att blogga.
Blev färdig med allt julgodis för en stund sedan. Det blev en jävla massa så hälften åker med till Sandra och resten får stanna här. Dessvärre tror jag inte att det blir uppätet här. Emma och
Nicklas va här för en stund sedan och dom fick med sig lite också.

Det blev iallafall ädelostbollar rullade i pepparkakssmulor, saffransskorpor, nötbräck med cocos, bräck med torkad frukt och citronskal, fransk nougat, choklad och appelsinkola och lakritskola med flingssalt. Vissa blev bättre än andra men jag antar att det är så det blir när man provar på massa nya saker. Jag är dessutom ganska kass på att baka så det kan ju bero lite på det också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0