Tråkig morgon, lång dag, mysig kväll.

Ligger i soffa hos min bror. Har huvudvärk och är trött. Är yr efter kvällens konstigheter. Fråga är om jag ska låta hjärtat eller mitt sunda förnuft få bestämma. Det har jag funderat på ett tag nu. Kommer inte fram till något så jag släpper det just nu.
Har borstat katterna rena och snygga ikväll. Är så trött på deras sträva fällande vinterpäls. Vill ju knappt klappa dom för att dom blir så tråkiga i pälsen under vintern. Klippte även ner klorna som efter bara en månad blivit längre än mina egna. Nu fattas det bara ett bad sen är dom redo att fira jul.

Försökte titta på 50 first dates. Det gick väll sådär. Efter ca 10 minuter in i filmen slutade 5an funka. Konstigt nog funkar alla andra kanaler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0