Bakar muffins...

Klickar runt lite på olika bloggar, inspereras och driker cola. Ella sitter brevid mig och stickar små björnar..
Behövde inte åka till mormor, innan jag hade ätit färdigt ringde mamma och sa att hon va på väg hem. Men jag åker dit imon efter 5. Jag och Ella får en hel dag tillsammans imorgon också. Undra vad vi ska hitta på.. Kanske tar oss en sväng på förlunda torg och kikar lite.. Det va skit längesen jag va där.. Har aldrig någon tid att göra något när jag är här.. Är bara här när det är något speciellt. Men kanske tar mig en sväng runt i frölunda och bara njueter av att vara hemma..
Håller på att baka cocos cupcakes med apelsen frosting. Åh vad gott det kommer bli. Hittade receptet i buffé tidiningen som jag får hem varje vecka. Det finns alltid bra recept där i.. Visar bilder när dom är klara.. Kanske borde kolla till hur dom har det i ugnen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0