bakis idag kanske...

godmorgon alla friska och härliga människor.. har inte rört huvet än men jag kan tänka mig att jag är rätt bakis... frack lite myket igår.. men roligt hade jag, blev kär i en av bartenderna också. Men han ville inte ens berätta vad han hette så jag släppte det ganska snabbt.. Åkte hem vid 22 tiden, fick ett jävla host anfall och kännde att jag borde ta mig hemåt.. Vid grönsakstorget kom jag på att bussarna hem till stenungsund fortfarande gick så jag åkte hem. Tyckte att katterna behövde lite mamma kärlek. Är du bara hemma måndag till torsdag oftast, tycker inte att jag alltid kan förlita mig på att Jejo ska ta hand om dom äver helgen, även om jag vet att hon gör det.

Får se vad som händer idag... Skulle egentligen till Emil. Skulle iväg och greja med nya huset och sådär.. Men vi bråkade rätt ordentligt över telefon igår, och jag vet inte riktigt hur det här slutar.. Det återstår att se..

Väntar ivrigt på att bilderna ifrån igår ska läggas upp på klubb total så jag kan lägga upp dom här på bloggen. Vad jag såg igår blev bilderna riiiiiktigt fina. ;) Hörs sen! Hejhopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0