Ber om ursäkt för sånn dålig uppdatering!

Har inte haft en liten sekund över för att blogga idag. Har varit igång precis hela dagen.
Vaknade runt 11 på förmiddagen ich gick ner och åt frukost med min älskade morbror, hans fru, Emmis och min kusin Kalle. Efter att vi hade bäddat i ordning och städat upp efter frukosten gick kag och Emmis ut i tvättstugan och fortsatte stryka. När kl va runt 2 kom Sandra och hemtame mig, då åkte vi hem till huset och redan när jag kom innanför dörren satte arbetet igång. Tycker att det är jävligt skönt att få saker och ting gjorda. Har dammsugat och moppar golven på hela undervåningen och i hallen på botten. Diskade och städade undan en massa, hjälpte Sandra med att bära och passade hundarna.
Nu ligger jag i Emils splitter nya säng och spelar "drawsomething." Tror att det kommer bli ungefär lika stort som wordfude.. Många på min fb pratar redan om det och jag har läst om det på endel bloggar också. Jag tycker själv att jag är grym på både pictionary och charader, så det här blir ju ingen match för mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Henrikastri

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2012-06-29 @ 07:44:10
URL: http://henrikastri.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0