Besök av min älskade mammi.

Åh, gick ner och mötte mamma vid Ica runt 1 tiden. Vi köpte en jävla massa mat och sånt.. Gött att handla med banken ibland. Sen gick vi hem och försökte laga cyklen, men däcket va tydligen helt paj så jag ska ner till cykel affären i veckan och köpa ett nytt.

Lagade mat och bjöd mamma på det. Hade lovat Frida att jag skulle göra finsk fisksoppa idag.. Så det fick det bli. Har aldrig bjudit mamma på mat innan och det va lite läskigt faktiskt.. Men jag tror allafall att hon tyckte att det va helt okej! Frida äter som en liten häst.. Synd bara att lilla Felicia inte är här nu.. Det är ändå hennes favoritmat.

Tänkte jag skulle ta mig en powernap nu och sen ska jag köra ett städrace.. Det behövs.
Tack försten för att du diskade åt mig mamma. Älskar dig.



Mmmm.. Massa mat, tur att jag inte bara handlade till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0