Blir inte mycket bloggande idag tyvärr..

Nej.. Som jag sa igår har min mobil dörr och jag är inte hemma förens vid 4, kanske 5..
Lovar inte att jag bloggar så mcyket efter det heller.. Men något lär det väll bli..
Ska bli så skönt att komma hem nu. Har ju inte varit hemma sen i onsdags. Tackar gudarna för att jag har Jelena. Hade ladrig klarat mig utan kattpassning av henne. Men nu är hon i sthlm och kommer inte hem förens på måndag. Har inte träffat henne sen i onsdags heller i och för sig. Hoppas hon har det bra hemma.

Ska in på panduro en sväng när vi kommer in till stan, får hoppas på att dom har lite rologare saker där än dom hade på panduro på torget.. Idag har jag lite pengar också. Fick 300 kr att fika för av min morbror igår. Ganska otippat, men jag erbjöd mig att komma hem och städa hos honom som tack för hjälpen. Älskar att vi är så nära i släkten. Det är helt fantastiskt. Tycker lite synd om folk som bara har typ 1 morbror eller moster, och två kusiner.. Dom kommer aldrig kunna känna sånn gemenskap som vi gör.

Nu är det dags att klä på sig och gå ner till vagenen. Ella ska lämnas vid bussen kl 3, så om vi ska få något gjort innan hon ska åka är det nog dags att gå strax. Men vi hörs sen hjärtana mina. Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0