Bloggstart på dagen..

Ber om ursäkt för att jag bloggade så dåligt igår.. Kännde inte för det, inte alls.. Internet bråkade och appen ville inte samarbeta med mig. Så det fick bli som det blev..
Hade en rätt bra dag igår endå, grejade i stallet, packade och var på Ikea. Köpte mig ett diskställ, behövde ett nytt.. När jag flyttade hemifrån för 4 årsen köpte vi ett i trä.. Det har funkat tills för ett litet tagsen när nedre delen gick av och dom här små träbitarna som man ställer talrikar mellan.. Så nu köpte jag ett i metall. får hoppas på att det håller bättre..
Har inte bestämt mig för vad jag ska göra idag. Antingen är jag kvar en dag till, hjälper till med det som ska göras i huset och åker till mamma imorgon och så åker jag hem på lördag. Eller, så åker jag till mamma idag, och åker hem till Stenungsund imorgon.. Jelena åker till sthlm imorgon, så katterna blir ensamma, men dom klarar sig en natt själva, dom har ju varandra.. Men vi märker senare hur det blir.. Nu ska jag slänga mig i soffan och kika på Jims värld. Hörs sen!

Kände mig jättefin när jag sprang omkring inne på ikea i min nya tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0