Dag 5. En dålig vana jag vill bli av med.

Ja, den dåligaste vanan har jag ju redan blivit av med. Rökningen. Men jag har inte så mycket dåliga vanor. Jag biter inte på naglarna och jag smaskar inte. Där emot sover jag med tvn och lampan släkt.. Det är ju inte så bra. Men, jag har en tvångstanke som är som en vana som jag jätte gärna skulle bli av med! Varje gång jag spolar efter att jag har varit på toaletten måste jag spotta i wcn samtidigt som det spolar. Har gjort set i flera år och när jag piercade mig i tingen och inte kunde spotta trodde jag att världen skulle gå under eller något. Annars har jag inga dåliga vanor, svär enkel också föresten. Det är ju en riktigt dålig vana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0