Dag 7. Någon som står mig nära.

Det blir svårt att välja bara en. Har rätt många som står mig väldigt nära. Mamma, pilla, belli, Emil och hela hans familj, alla mina fantastiska vänner och väldigt många fler. Men om jag bara får välja en, så väljer jag en person som jag har kommit väldigt nära på sista tiden. Vi har alltid varit nära, men aldrig såhär. Idag är vi både kusiner och bästa vänner. Jag kan inte begära att någon ska orka stå ut med mig i alla lägen, men det gör du Emma. Jag vet att du står där och backar mig på vilket besvärligt humör jag än är på, du finns där när jag behöver någon att prata med, skratta med och skrika på. Jag är helt säker på att du skulle ställa upp för mig vad det än gällde. Jag kan inte vara nöjdare med att ha en vän som dig. Jag fullständigt älskar dig och det här med att du har en hamfeldtares blod gör saken bara bättre. Vi behöver inte säga så mycket, vi bara vet. Vi tänjer lika och är lika jävla envisa båda två. Jag skulle aldrig vilja hamna i en fight med dig Emma, för ingen av oss skulle ge sig.
Jag hoppas att du är medveten om vilken fantastisk människa du är och hur jävla underbar du är. Det är inte direkt svårt att älska en sånn som dig. Du har hela världen i dina händer, öppna ögonen och se. Du är en vacker människa och jag kan bara hoppas på att livet blir som du tänkt dig. Jag älskar ta mig fan allt med dig. Tack för att du finns, älskade Emma Margareta Hamfeldt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0