Dag 8. Någon jag ser fram emot.

Åker till Ullared på fredag och det längtar jag väldigt mycket efter. Ska äntligen på gå loss och BARA köpa saker till mig själv. Åker alltid dit vid jul och då blir det inte så mycket shopping till mig. Men på fredag, då jävlar!

Ser fram emot när jag Emma och Coffe ska ner till Danmark en vecka i sommar. Vi ska gå på backen, festa, åka förbi criss, köpa sprit, spatsera över hoegatan och ha the time of our lives...
Men det jag ser allra allra mest fram emot, det är att detta året ska vara slut. Jag längtar något fruktansvärt efter mina pengar och allt jag kan göra med dom. Tänkte att jag skulle tågluffa ner till Spanien och lära mig surfa. Har aldrig sett sånna djävulska vågor som dom i la mata. Sjukaste jag varit med om. Spanien är ett njutbart land och det är inte speciellt dyrt heller. Det är ju inte 100 säkert, men jag funderar på det.. Sen längtar jag efter friheten att kunna ta en cigarett när jag vill utan att behöva tänka på alla som tror på mig. Om 11 månader har jag varit duktig så det räcker och blir över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0