Dag2. Bild på mig + 10 fakta

Skolfoto sommaren 2008
1. Jag har varit vegetarian i snart 8 år. Trivs väldigt bra med det och har inga planer på att ändra på det.
2. Jag har en fruktansvädr fobi för allting utan ryggrad, speciellt silverfiskar och daggmaskar.
3. Jag flyttade hemifrån när jag va 16 men flyttade hem igen efter 3 månader.
4. Jag har en storasyster och en storebror. Jens och Pernilla.
5. Jag äslakr skor och har ca 30 par i min garderob.
6. Jag har aldrig körv varken moped eller bil i hela mitt liv.
7. Det absolut tråkigste jag vet är att diska och gå ut med sopor, storstädar hellre hela lägenheten.
8. Jag äter antidepressiva och har gjort det i snart 4 år.
9. Jag är riktigt duktig på att laga mat, men suger på att baka.
10. Jag har 6 namn. Elin Barbie Otillia Marianne Thomsen Hamfeld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0