Dag3. Något jag hatar + Dag4. Mitt bästa minne

Missade att skriva detta igår och det va min kära mamma som påminde mig. Tur jag har henne.

Första då. Något jag hatar.. Hatar bara en sak, en tjej. Och jag tror att man blir sjuk i huvet om man bara går omkring och hatar. Tror bara att det är onytta för själen och att man själv blir hatad av att hata. Men någon jag tycker riktigt illa om är när folk lämnar ludd i torkrummlaren. Låter som en kärring när jag säger det men det är sånot jag stör mig på riktigt ordentligt.. Förstår inte hur folk tänker när dom lämnar en veckas damm, hudceller, hår och annan jävla skit till nästa som ska tvätta. Hur i helvete tänker människorna?! Jag skulle aldrig lämna sånt efter mig, det är ungefär som att lämna bajs i toalatten efter sig.. Det gör man ju inte heller. I våran tvättstuga hemma så är det någon/några som verkar tvätta sandlådan ett par gånger i veckan, för varje gång jag ska torktumla någonting får jag borsta bort sand ur hela maskinen. Tycker att det är jätte konstigt och funderar alltid lika länge på hur fan så myckt sand kan hamna där. Lär väll aldrig få reda på det. Men i vilket fall. Något jag verkligen ogillar är när man lämnar ludd i torktumlaren! VIDRIGT!



Mitt bästa minne.
Hmm.. Har jätte svårt att komma på något sånt på rak arm. Har väldrigt många bra minnen eftersom att jag har ett fantastiskt liv. HAHA!  Nej, men första gången jag och Emil flyttade ihop är ett väldigt fint minne, dom få gångerna jag har varit utamlands har varit bra. När jag skaffade Mitsou och Stena va väldigt fint. Senaste julafton va fantastiskt. Kan inte bestämma mig för vilket av alla minnen som är finast. Men för att göra det lätt för oss, så laddar jag upp lite mysiga bilder. Så kan vi njuta av flera fina minnen!



Lindvallen, när jag åkte skidor för första gången i mitt liv.




När jag och Emil hade varit och hämtat Myran och var en familj på fyra..





Skolavslutningen i 2an.




Första gången jag gick ut efter att jag hade fyllt 18.


Skulle kunna fortsätta hur länge som hellst. Men jag nöjer mig med det här.
Imorgon är det en ny hemlighet. Spännande spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0