Dags att gå och lägga sig kanske..

Ligger i sängen med en full Emma, filosoferar lite och smsar med min älskade syster. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig om en stund. Är så trött att ögonen går i kors.

Imorgon börjar jag 9 och har bild & form hela dagen. Ska bli skönt måla lite. Har inte gjort det på hur länge som helst. Behöver vara lite kreativ. Ska ta med mig projektarbetet och försöka få lite mer gjort på det också. Längtar så jävla mycket tills det är klart så jag bara kan lägga den skiten bakom mig.. Egentligen är det en jätte roligt uppgift. Det är jätte härligt blommor att måla.. Men den här pressen gör att jag bara vill slänga det åt helvete. Men det är snart klart.. Ska bara måla alla vita blommor och sen är det bara skrivningen kvar. Svenska har jag jätte lätt för så det blir nog inga svårigheter med det. Men som sagt.. Bara för att det är något jag måste göra, så vill jag inte.

Nu är det hög tid att borsta tänderna och bädda ner sig i sängen.
Sov gott kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0