Dags att sova kanske..

Ligger och tittar på mulan 2, som alltid när jag sover här.. Gillar den inte egentligen och jag har aldrig ens sett slutet.. Men den är bra att somna till.
Ligger och tänker lite. Min kusin Joel hade 25års fest i Nol idag.. Lillasyster skulle tydligen spela live och sådär. Men jag kände faktiskt inte för det. Jag älskar min släkt och familj, och jag önskar att vi träffades oftare. Men man är inte alltid på humör för brakfest. Eller?

Ska försöka komma iväg här ifrån rätt tidigt imon. Det brukar aldrig bli så, men jag behöver handla och sådär... Får väll se vad som händer.. Sandra pratade om att vi eventuellt skulle åka och kika på hennes kompis nya valp.. Men som sagt, det märker vi imorgon.

Tycker att det är dags att försöka sova nu. Godnatt kära vänner.


Saknar min lilla stena också. Längtar efter mina älskade barn alldeles för mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0