Dear monday, go fuck yourself...

Sitter i skolan med Johanna och grejar lite med engelska. Har sånn huvudvärk och ska snart ta mig hemåt. Orkar inte tvätta. Men jag måste.. Skulle behöva komma ner till Apoteket, behöver köpa nya nikotinplåster. Har haft en orolig vecka och det börjar bli svårt att kämpa imot röksugen.. Jag är inne på 8onde veckan som rökfri. Längtar så in i bomben på att det här året ska vara slut, så jag kan börja röka igen. Det har inte varit så svårt innan, som det är nu. Viljan finns inte kvar att inte röka längre. Det är tråkigt. Men jag har alla som tror på mig i ryggen, börjar jag röka igen sviker jag hur många som helst. Men vi får väll se.. Det som händer, det händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0